Puantajlar yapıldıktan sonra ilgili ay için Logo Bordro Plus Personel Muhasebeleştirme Nasıl Yapılır? Bordro Plus personel tahakkuku muhasebe kaydı için ilk etapta bazı tanımlamaların eksiksiz yapılması gereklidir.

Logo Bordro Plus Personel Muhasebeleştirme Nasıl Yapılır?
Logo Bordro Plus muhasebe entegrasyonu yapılabilmek adına öncelikle ilgili ayda personellere ait puantajlar yapılır, ardından personel muhasebe kayıtları süreçleri başlar.
Kullanılan ticari program içerisinde genel muhasebe + ana kayıtlar + muhasebe bağlantı kodları adımları takip edilir ve Bordro Plus personel tahakkuk entegrasyonu örneği için muhasebe kodları tanımlanır. Muhasebe bağlantı kodları arasında yer alan personel muhasebe kodları seçeneğine tıklanır ve gerekli tanımlama ilgili işyeri için yapılır.

Hesap kodu veya hesap adı ile ilgili tutarın gideceği muhasebe hesabı seçilir. Masraf merkezi ve proje kodu ve özel kod gibi alanlar bilgi amaçlı olmakla birlikte bordro plus personel tahakkuk entegrasyonu için en önemli kısımlar muhasebe hesap kodu ve hesaplama kolonlarıdır.
Bordro Plus içerisinde hesaplanan puantajlardaki hesap kalemleri ayrıştırılarak tutarların ilgili muhasebe kodlarına aktarılması sağlanır.

Bağlantı kodlarında gerekli tanımlamalar yapıldıktan sonra ticari programda genel muhasebe + işlemler + muhasebeleştirme + personel muhasebeleştirme adımları takip edilir. Açılan filtre ekranında tarih aralığı ve fiş tarihi filtreleri düzenlenerek tamam butonu ile Bordro Plus personel muhasebeleştirmesi tamamlanır.

Bir yanıt bırakın