
Logo kullanıcılarının en sık karşılaştığı hatalar arasında Logo aynı numaralı bir fiş daha var ve Logo aynı kodlu bir kayıt daha var uyarılarıdır. Eğer bu uyarılardan birisini alıyorsanız, programda açtığınız kartın (cari hesap kartı, stok kartı vb.) veya girdiğiniz hareketin (cari hesap fişi, malzeme fişi vb.) numarası takılmış demektir. Bu hata ancak logo fiş numaralama işlemi ile çözülebilir.

Logo Aynı Numaralı Bir Fiş Daha Var Hatası
Eğer daha önceden verilmiş fiş numaralarını yeni bir fiş eklerken kullanırsak, program Logo aynı numaralı bir fiş daha var veya Logo aynı kodlu bir kayıt daha var uyarılarından birisini verir. Logo aynı numaralı bir fiş daha var uyarısını aşabilmek için Logo kayıt numaralama şablonları üzerinde değişiklik yapmak gerekli. Kullanıcılar bu işlemi yapabilmek için birkaç işlem adımını geçmeleri gereklidir.
Logo Aynı Numaralı Bir Fiş Daha Var Hatası Nasıl Düzeltilir?
Logo Aynı numaralı bir fiş daha var hatası, Logo Tiger 3 fiş numaralama veya Logo Go 3 fiş numaralama işlemleri ile giderilebilir. Eğer siz de Logo fiş numarası takıldı, Logo yeni fiş numarası vermiyor diyorsanız bu işlem adımlarını dikkatlice takip etmenizi öneririm. İlgili hata için Logo fatura numarası değiştirme işlemi üzerinden örnek vereceğim.

- Programda yukarıdaki menüde dosya + fiş numaralama adımları takip edilir.
logo fiş numaralama nasıl yapılır - Gelen pencerede kayıtlar genişletilir. Hangi fiş türünün numarası düzeltilecekse (faturalar, banka fişleri, çek/senet vb.) ona çift tıklanır.
logo fiş numaralama - Açılan ekranda ilgili fiş türünün karşısındaki numara şablonları kolonuna tıklanır ve üç noktaya basılır.
logo numara şablonu düzeltme - Sonraki pencerede bir veya birden fazla numara şablonu olabilir. Bu durumda doğru şablonu bulabilmek adına yeni fatura eklenir ve numarasına bakılır. Sonrasında şablonun sonunda yer alan numara kolonu ile karşılaştırılır bu yol ile doğru şablon üzerinde düzeltme yapılabilir. Şablon üzerinde sağ tıklayıp ve değiştir seçeneğine tıklanır.
logo kayıt numaralama - Gelen ekranda ise son numara kısmı kontrol edilmelidir. Burada numara istenildiği gibi düzenlenir. Buranın çalışma sistemi; eğer fiş numarasının 600 gelmesini istiyorsanız son numara alanına 599 yazmalısınız. Tüm bu işlemler yapıldıktan sonra Logo aynı numaralı bir fiş daha var hatası ekrana gelmeyecektir.
- Yukarıdaki pencereye kaydet dedikten sonra tüm pencereler kapatılmalıdır. Asla ve asla ilgili numara şablonu seçilerek numarala butonuna basılmamalıdır. Bu işlemi yaparsanız ve yedeğiniz de yoksa, program sene başından itibaren tüm fişlerinizi numara verecektir.
logo kayıt numaralama ekranı çıkış Not: Logo Go 3 fatura numarası değiştirme, logo mahsup fişi numaralama ve Logo fatura numarası değiştirme işlemleri de bu yöntem ile yapılabilir. Tüm bu işlemleri yapmanıza rağmen hala Logo aynı numaralı bir fiş daha var uyarısı alıyorsanız iletişim formunu doldurmaktan çekinmeyin.
merhaba kasa işlemlerinde işlem numarası kısmında sürekli aynı numarayı veriyor, kendisi otomatik olarak artırım yapmıyor. bu bahsettiğiniz çözüm kasa işlem numarasını düzeltiyor ama cari hesap işlemelerinden; ödeme kartında işlem numarasında değişiklik yapmıyor. kasa işlemleri içerisinde ekle deyip cari hesap işlemlerinden ; tahsilat veya ödeme kısmında bu problem var. banka işlemlerinde bu sorun yaşanmıyor. yardımcı olabilirseniz sevinirim. iyi çalışmalar, kolay gelsin.
iletişim sayfasında telefon numaram ve mail adresim var, whatsapp üzerinden bana ulaşırsanız yardımcı olmaya çalışırım.